top of page
home-v3.webp

LAB INTERIOR
Pregl Digital

Az első okos laborbútor rendszer, amely új szintre emeli a laboratóriumi munkát.

A Pregl Digital a LAB INTERIOR forradalmi innovációja, amely új korszakot nyit a laboratóriumi munka digitalizációjában. Az intelligens laborbútor-rendszer nem csupán munkateret kínál, hanem okos, digitálisan működő környezetet, amely egyszerűsíti a folyamatokat, csökkenti a hibák és a hulladék mennyiségét, valamint valós idejű készlet- és adatkezelést biztosít.

Miért jelent áttörést a PREGL DIGITAL?

A laborok egyik legnagyobb kihívása a manuális adatrögzítés és dokumentáció. Az emberi hibák, az időigényes adminisztráció és a fragmentált információáramlás mind akadályozhatják a gördülékeny munkát. A PREGL DIGITAL ezekre a problémákra kínál választ azzal, hogy:

A PREGL DIGITAL segítségével a laboratóriumi dolgozók mindig naprakész információhoz jutnak, így nemcsak a munka hatékonysága nő, hanem a biztonság és az átláthatóság is. A rendszer lehetővé teszi a folyamatok nyomon követését, valamint a kulcsadatokhoz való azonnali hozzáférést, akár távolról is.

Ez különösen hasznos olyan iparágakban, ahol a minőség-ellenőrzés és a szabályozási megfelelés kiemelt fontosságú – például az élelmiszeriparban, gyógyszergyártásban vagy kutatóintézetekben.

Predalnik-1-1024x556.jpg

A PREGL DIGITAL ELŐNYEI

Nagyobb produktivitás

Gyors adat-hozzáférés, kevesebb adminisztráció, optimalizált munkafolyamatok.

Automatizáció és digitalizáció

Módszerek, tanúsítványok, biztonsági adatlapok (SDS) és szervizjelentések digitális kezelése, QR- és NFC-technológia.

Költségoptimalizálás

Valós idejű készletinformációk, pontos fogyasztási adatok, jobb tervezhetőség és beszerzés.

Teljes átláthatóság

Minden tevékenység és felhasználó nyomon követhető.

Fenntarthatóság

Kevesebb papírfelhasználás, hosszú élettartamú digitális megoldások, veszélyes vegyszer-hulladék csökkentés.

Jobb kommunikáció

Önálló rendszerként vagy vállalati ERP-hez kapcsolva is működtethető.

Moduláris labor-menedzsment funkciók

A Pregl Digital moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy a laborok saját igényeik szerint alakítsák a rendszert. A különböző funkciók rugalmasan illeszkednek egymáshoz, így egy teljes körű, digitális labor-infrastruktúrát kapunk.

Anyagkezelés

Vegyszerek és fogyóeszközök azonnali rögzítése, kezelése és nyomon követése. Automatikus készlet- és lejárati figyelmeztetések segítik a biztonságos, költséghatékony működést, miközben minden megfelel a labor belső szabályainak.

Az anyagok, dokumentumok és berendezések QR-kódos és NFC-alapú címkézése egyedülálló nyomonkövethetőséget biztosít. Az okos címkék azonnal megjelenítik a releváns információkat a Pregl Digital applikációban – pontosan ott és akkor, ahol szükség van rájuk.

Tag & Track

Mintakezelés és életciklus-menedzsment

A belső és külső minták kezelése egyszerűbb, átláthatóbb és biztonságosabb lesz. A Pregl Digital minden mintát a regisztrációtól a speciális vizsgálatokig követ, biztosítva a reprodukálhatóságot, a nyomonkövethetőséget és a maximális biztonságot.

A rendszer integrálható meglévő laborinformatikai rendszerekbe, beleértve az elektronikus labornaplókat is. A módszerekhez kapcsolódó összes adat egy helyen tárolódik, a valós idejű készletkövetés és audit funkciók pedig növelik a hatékonyságot és a szabályozási megfelelést.

Módszerkezelés

Eszköz-menedzsment és rendelkezésre állás

A Pregl Digital közös naptárában minden laborberendezés állapota – legyen az használatban, karbantartás vagy kalibráció alatt – azonnal látható. Az eszközökhöz tartozó adatok (teljesítmény, telepítés, szervizelőzmények) mindig elérhetők, így csökken az állásidő és nő a labor hatékonysága.

A Pregl Digital teljesen felhőalapú platform, amely korlátlanul bővíthető. A PKI és kétfaktoros hitelesítés garantálja a biztonságot, így az értékes kutatási adatok mindig védettek maradnak.

Felhőalapú, biztonságos és skálázható

A Pregl Digital nem csupán egy laborbútor-rendszer, hanem egy digitális ökoszisztéma, amely optimalizálja a folyamatokat, csökkenti a hibákat és támogatja a fenntarthatósági célokat.

 

A LOBA Kft. hivatalos partnerként most Magyarországon is elérhetővé teszi ezt az úttörő megoldást. Csapatunk szakértői segítséget nyújt a rendszer bevezetésében, testreszabásában és a hosszú távú működtetésben.

A laborok új szintje: biztonság és hatékonyság

bottom of page